رفتن به محتوای اصلی

زالوپروران مرکز تخصصی تکثیر و پرورش زالو طبی

کارگاه تخصصی کارآفرینی در صنعت زالو برای دومین بار در شهر کاشان برگزار می شود.

کارگاه تخصصی کارآفرینی در صنعت زالو برای دومین بار در شهر کاشان برگزار می شود.

با توجه به درخواست علاقه مندان و سرمایه گذاران برای دومین بار کارگاه تخصصی کارآفرینی در صنعت زالو در شهر کاشان به همت شرکت سلامت آذین پارسیان و پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی در 26 و 27 دی ماه سال جاری در کاشان برگزار می شود.

 

ملکی دبیر برگزاری کارگاه فوق گفت با افزایش نیاز به تولید و اشتغال پایدار و ترویج کارآفرینی در صنعت زالو اکنون میتوانیم با استفاده از روشهای صنعتی کاهش ریسک و افزایش میزان تولید را ایجاد کنیم  وی افزود با همکاری واحد فنی شرکت زالوپروران توانسته ایم سیستم مکانیزه کاملا بومی را به اجرا درآوریم که این سیستم با کاهش مصرف 80 درصد انرژی همراه بود و افزایش تولید ، کاهش تلفات  را در پی دارد . مهمترین چالش سرمایه گذاران و کارآفرینان صنعت زالو در ایران عدم آگاهی کامل از تمامی مراحل پرورش وتکثیر زالو است که این دوره با تدریس جناب مهندس پیمبرپی گامی موثر در جهت آگاه سازی و اطمینان خاطر کارآفرینان خواهد داشت ایشان افزودند در این کارگاه از دکتر سعید معصوم از اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان و فعال در زمینه فرآوری و استحصال زالو به عنوان سخنران ویژه دعوت شده و ایشان درباره مباحث روز صنعت زالو سخنرانی خواهند داشت.

همچنین تضمین خرید به قیمت روز و کاهش دوره بهره برداری از دیگر برنامه هایی است که در این کارگاه به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید با توجه به افزایش نرخ دلار در سال جاری و کاهش میزان صید امسال نیاز به تولید بیش از هر سال دیگری حس شد و تولید کنندگان میتوانند حاشیه سود بیشتری نسبت به سالهای قبل کسب کنند.

حامیان کارگاه تخصصی کارآفرینی در صنعت زالو

  • فرمانداری شهرستان آران و بیدگل
  • شهرک علمی و صنعتی اصفهان
  • دانشگاه کاشان
  • پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی
  • فنی و حرفه ای شهرستان کاشان
  • مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه کاشان

شرکت کنندگان جهت ثبت نام میتوانند به لینک زیر مراجعه نمایند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09100400380 تماس حاصل نمایند.

لینک ثبت نام  : http://eventcenter.ir/zaloo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا