رفتن به محتوای اصلی

زالوپروران مرکز تخصصی تکثیر و پرورش زالو طبی

آشتی با طبیعت و معجزه ی زالو

آشتی با طبیعت و معجزه ی زالو

در روزگاری که تمام دنیا به معجزه گر بودن طبیعت پی بردن و تمام تلاش خود را برای دور شدن از مواد شیمیایی‌ میکنند بهتر است ماهم به طبیعت اطمینان کنیم و از از آن بعنوان بانی سلامت خود استفاده کنیم‌ .
در کنار تمام گیاهان دارویی ، عسل، زنبور ، درختان و میوه ها ، نمک و … که از دل طبیعت بیرون می‌ آیند و تاثیر به سزایی‌ در درمان بیماری ها و پیشگیری از آنها دارند ، زالو معجزه گری خارق العاده و شگفت انگیز است‌.
کرمی که در ابتدا اکثر افراد از آن یا میترسند یا چندششان‌ میشود‌ ولی وقتی به عینه تاثیر گذاری آن را بر روی تمام مشکلاتی که در مطالب قبل تر عنوان شد میبینند مطمئنا زالو تا همیشه جزئی از سبد خرید و زندگیشان‌ می شود‌.
توجه شود که کمی روشن فکرانه عمل کنیم‌‌. ما حاظریم هیچ خرج کمی برای پیشگیری از مشکلات بزرگ نکنیم ولی در عوض در زمان بیماری و ایجاد مشکل هر هزینه ی گزافی را در کنار کلی رنج و درد تقبل کنیم‌.
زالو بطور قطعی در پیشگیری از ده ها مشکل از قبیل سکته های قلبی و مغزی ، میگرن و سردرد های آنی، سینوزیت، واریس، زیبایی‌ و شفافیت فوق العاده پوست بدن، از بین بردن جین و چروک و جوش ها ، واریکوسل، درد های عضلانی و کوفتگی و غیره و غیره موثر است.
آیا با وجود تمامی این فواید زالو باز هم باید از این موجود زیبا و دوست داشتنی ترسید؟!!
آیا بازهم‌ ارزش این را ندارد که لااقل چند ماه یک بار از زالو برای سلامتی خود و خانواده استفاده کرد؟
در حالی که در کشورهای پیشرفته از جمله آلمان، انگلستان، امریکا، روسیه، بلژیک و … زالو در پک های مختلف در داروخانه ها برای خرید عموم افراد به عنوان یک داروی فوق العاده موثر وجود دارد. لازم به ذکر است که زالوی سبز گیلان بهترین نوع زالو از لحاظ آنزیم در دنیاست و قیمت زالو در اروپا چندین برابر ایران است‌.

نویسنده : سید حسین پیمبرپی

از کانال تخصصی پرورش زالو در تلگرام دیدن فرمایید

https://t.me/zalooparvaran

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا