رفتن به محتوای اصلی

زالوپروران مرکز تخصصی تکثیر و پرورش زالو طبی

خدمات شرکت زالو پروران

 

خدمات شرکت زالو پروران بصورت کلی شامل موارد زیر است :

۱) برگزاری دوره های تخصصی پرورش زالو با طرح درآمد زایی و کارآفرینی

شرکت زالوپروران ایران معتبرترین و حرفه ای ترین تیم برگزار کننده ی دوره های آشنایی با پرورش و تکثیر زالوی طبی در کشور که در این کلاس ها مدرسین محترم ماحصل سالها تجربه ی عملی و علمی تحقیقاتی خود و تیم زالوپروران را در اختیار کارآموزان می گذارند.

وقتی سخن از بهترین می شود فقط در حد شعار نیست بلکه دلیل اینکه تیم زالوپروران تنها تیم برگزار کننده دوره های تخصصی پرورش زالو است که خود به صورت بالفعل تولید کننده ی زالو است و چندین مزرعه ی فعال را دارا می باشد که هم مزارع تخقیقاتی و هم تولیدی را در بر میگیرد.لذا تمام مراتبی که به کارآموزان ارائه می شود حاصل تجارت عملی و کاملا کاربردی است. تجاربی که توانسته این صنعت را از مشکلات فراوانی از قبیل تلفات بالا و بازده کم و کیفیت پایین رها کند و این مهم ریسک های این صنعت را پائین آورده است.

کلیه ی کارآموزان دوره های تخصصی از حمایت آنلاین و تلفنی یک ساله شرکت برخوردار می شوند.

 

۲) خرید و فروش زالوهای طبی با بهترین کیفیت

شرکت زالوپروران تنها شرکت تولید کننده ی واقعی زالو در کشور است که تمام زالو ها را بعد از قرنطینه های طولانی جهت بالابردن گیرایی و کیفیت زالو و استریل شدن و همچنین رساندن تلفات به ضفر درصد که این امر برای پزشکان و مصرف کنندگان بسیار مهم است , راهی بازار می کند و خدا را شکریم که تمامی مشتریان محترم از خدمات ما رضایت 100 درصدی دارند.

لازم به ذکر است شرکت زالوپروران در تمامی ایام سال آماده ارسال سریع و مطمئن زالو در سایزهای مختلف با تعداد نامحدود به سراسر کشور است

۳) مشاوره و راه اندازی کارگاه های تخصصی پرورش زالو در کشور

شرکت زالوپروران مفتخر است که به لطف ایزد منان و تلاش مداوم پرسنل شرکت و مدیریت محترم شرکت تا کنون مجری چندین مزرعه پرورش زالو در سراسر کشور بوده است که تمامی آنها با نتایجی عالی همچنان به فعالیت خود بصورت گسترده تر از قبل ادامه می دهند تا شرمنده ی اطمینانشان به تیم زالوپروران نشده باشیم.

این شرکت با کارشناسانی که همگی بی اغراق بهترین های این صنعت هستند به افراد علاقه مند به ورود به این صنعت جذاب از لحظه ی تصمیم گیری و تحقیق در مورد کار تا مرحله ی پایانی تولید و فروش محصول نهایی مشاوره می دهند و پشتیبانی صددرصدی می کنند تا تولید کنندگان بتوانند بالاترین بازده ممکن را از کار بگیرند.

مشاوره های شرکت بصورت های تلفنی, آنلاین و حضوری در محل کارگاه متقاضیان در تمام شهرها است.

۴) ارائه محصولات با کیفیت از زالو شامل روغن زالو ،کرم زالو

شرکت زالوپروران تولید کننده ی بهترین و خالص ترین روغن های زالو و کرم زالو که با دستورات حکمای طب سنتی از قبیل حکیم ابوعلی سینا و حکیم جرجانی و تلفیقی از چندین گیاه دارویی بدون کوچکترین مواد شیمیایی بصورت کاملا سنتی تولید می شود که تاثیر گذاری اعجاب انگیزی دارد.

5) ارائه پک های آموزشی پرورش و تکثیر زالو

شرکت زالو پروران رائه دهنده ی کامل ترین و تخصصی و علمی ترین پک آموزشی پرورش و تکثیر زالوی طبی است که توسط مهندس پیمبرپی از مجرب ترین مدرسین پرورش زالو در کشور تدوین شده است که مطابق با جدیدترین متد روز این صنعت است.

لازم به ذکر است که افرادی که این پک را تهیه می کنند تا یک سال تحت حمایت  و پشتیبانی آنلاین کارشناسان ما خواهند بود.

برگشت به بالا